logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۴۰۶۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
راهبر اولین رویداد «جوانه‌» مطرح کرد:

برگزاری رویداد‌ جوانه‌ در زنجان

برگزاری-رویداد‌-جوانه‌-در-زنجان
راهبر اولین رویداد جوانه‌ گفت: رویداد «جوانه‌» با هدف ترویج بیان نوآوری اجتماعی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

عرفان هادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه اولین دوره رویداد جوانه‌ با موضوع جوانی جمعیت در زنجان برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر جوانی جمعیت جزو دغدغه دستگاه‌های فرهنگی مانند استانداری، حوزه هنری و ارشاد است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سعی بر این است از طریق برگزاری این برنامه‌ها و تبلیغ پیام‌های فرهنگی، مشکلات و معضلات جوانی جمعیت کاهش پیدا کنند، زیرا نقش مهمی در سربلندی کشور دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه در اولین رویداد جوانه‌ ۱۱۰ نفر شرکت‌کننده گرافیست احراز شده داشتیم، تصریح کرد: ۱۰۰ نفر از تعداد گفته شده رزومه قابل قبول داشتند. این افراد در پنج دسته به لحاظ سطح کار، توانایی و نوع هنر دسته‌بندی شدند.

وی عنوان کرد: بر اساس امکانات فضا و توان کارگاهی ۵۰ نفر از افراد برتر را که در سطوح عالی قرار داشتند انتخاب و دعوت کردیم، این رویداد دو روزه بود.

هادی با اشاره به برنامه‌های رویداد خاطرنشان کرد: موضوعات تخصصی با محوریت خلاقیت و تبیین مسئله جمعیتی پرداخته شد، نفرات فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال و پس از آن داوری شوند.

وی با بیان اینکه رویداد هنری «جوانه» فرصت مناسبی برای هنرمندان گرافیست و طراحان پوستر است، اظهار کرد: نفرات شرکت‌کننده با حضور در کارگاه‌های تخصصی و با بهره‌مندی از اساتید برجسته می‌توانند بهترین آثار خود را ارائه دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر